Famílies que entren a les aules

Cada cop són més els centres que es coordinen amb les famílies i les accepten com un agent educador fonamental per a la millora dels resultats dels infants. Grups interactius, assemblees al centre, tallers de deures conjunts… són algunes de les formes que pren la participació de les famílies quan va més enllà de les AMPA i del Consell Escolar.

Llegir més: http://diarieducacio.cat/families-que-entren-a-les-aules/

Anuncis

2 responses to “Famílies que entren a les aules

  1. Está claro que si no nos implicamos en la educación toda la comunidad escolar, empezando por las familias,no podremos llegar muy lejos. A los profesores cada día nos llega menos la camisa al cuello y nuestras posibilidades de triunfar con ellos es cada día más débil. En mi instituto IES. Altaia lo estamos llevando a cabo y os aseguro que ha sido todo un éxito y los padres sienten que pintan algo en la educacación de sus hijos.

  2. Es verdad que la participación de las familias en la educación de sus hijos mejora el funcionamiento de la escuela. En nuestro instituto hemos comenzado a hacer grupos interactivos y padres y madres entran a las clases para dinamizar y ayudar en los grupos de sus hijos. Por ahora estamos emocionados de los buenos resultados en cuanto a la implicación de las familias y el interés que tienen los alumnos en trabajar de esta manera.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s