Grafos y relatos de caso

Grafo de itinerarios didácticos: una forma alternativa de presentación de materiales curriculares para los profesor@s innovadores. Grupo La Illeta. Red IRES.

Grafos y relatos de caso: dos propuestas de materiales alternativos. Grupo La Illeta. Red IRES. En este articulo se analizan los materiales didácticos mas comunes a los que pueden recurrir los profesores y se presentan dos tipos de material alternativo coherentes con un modelo didáctico investigativo, los “Grafos” y los “Relatos de Caso”. El presente escrito recoge en parte las ideas del articulo “Com han de ser els nous materials” publicado en la revista “Espais Didactics” de la Universidad de Valencia.

Anuncis

One response to “Grafos y relatos de caso

  1. Estic molt d’acord amb l’eliminació dels llibres de text. No es pot treballar d’aquesta manera tan tradicional amb alumnes que presenten una gran diversitat. El protagonisme absolut de professor ha de desaparéixer i convertir-se en un tutor de la matèria. Haurem de ser capaços de produir materials que ens facen motivar el nostre alumnat que tan “desencantat” està. És una tasca que haurem de compartir i en la qual ens haurem de motivar. També necessitem, com els alumnes, un cop de mà”.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s