Nos preguntamos…

homenaje a 'incombustible'

Como estudiantes hemos estado en distintas escuelas, con distintos docentes. ¿Cómo eran las clases? ¿Qué metodología era mayoritaria? ¿Cómo nos hubieran gustado que fueran las clases? ¿Nos han influido las clases que hemos vivido como estudiantes en nuestra forma de enseñar? ¿Qué deberíamos saber como maestr@s?

Anuncis

3 responses to “Nos preguntamos…

  1. És una llàstima però hem de reconéixer que en el món educativo no han canviat tant les coses. El professor parla, mentre l’alumne escolat i pren nota. Ja ens estem adonat que això no sempre funciona. Cal tenir noves perspectives.

  2. Trini profe tecno

    Malgrat que encara no arribe a la quarentena, els anys que em separen de la meva etapa d’estudiant són suficients per a què jo mai haja estat alumna de la matèria de la que ara m’encarregue a la secundària obligatòria. Sóc professora de tecnologia. Quan jo estudiava aquesta àrea no existia. Així que no dispose de cap referent directe. I confese que açò em fa sentir-me lliure!

  3. Mai ho havia pensat Trini i al igual que tu, jo tampoc he segut alumna de la nostra matèria…. M’agrada el que dius! Jo també em sent lliure!

Deixa un comentari

